onsdag den 27. marts 2013

Forfremmet?

Så langt nåede Manden i går. Muren kom op til vinduet.
Ældste gave en god hånd med, han blandede mørtel. Jeg husker den gang jeg gik på EFG-byg, at vores mur-lære fortalte, at vi fik hår på brystet ved at blande mørtel. Det var ikke noget man lige frem ønskede sig, som pige ;o)

I dag er Ældste ikke hjemme, så jeg er blevet "forfremmet" til mørtel-blander, bare jeg nu ikke får hår på brystet. En ting er sikker, jeg behøver ikke at løfte jern, der må da kommer nogle ordentlige muskler på højre arm - hi hi.

3 kommentarer:

  1. For dælen da et arbejde som i er gået i krig med.
    Jeg håber sørme heller ikke at mørtel mesteren får hår på brystet :-)

    SvarSlet
  2. God fornøjelse husker det alt for godt da vi selv var i gang ! God påske :)

    SvarSlet
  3. Faar vi saa billede af en behaaret Iron-Henriette???? Hihi.
    Rigtig god paaske og god "fornoejelse".

    SvarSlet