mandag den 2. september 2013

Alene på skansen....

Helt alene er jeg nu ikke. Drengene kommer dog hjem fra skole på et tidspunkt.
Dette er Mandens udsigt fortiden. Han tog afsted i fredags og kommer hjem igen på fredag. Sidst gang Manden var afsted i længere tid var han i USA. Denne gang er han taget den anden vej rundt om jorden. Manden er i denne uge i Singapore - spændende. Desværre kunne jeg ikke presses ned i kufferten, det må jeg arbejde på :o)
Nu er Manden så 6 timer foran vores tidsregning. Det giver lidt besværligheder med kontakten. De andre gange har vi nøjes med at sende sms'er, men denne gang springer vi ud i at Skype - wauuu.
En ny verden åbner sig for os ;o)
Nu lyder jeg som en old gammel kone - hi.  Drengene Skyper med deres kammerater og jeg har da også haft en Skype konto i nogle år, dog uden at brugen den.
Det skal der nu laves om på :o)

1 kommentar:

  1. Det er så smart med Skype. Og dejligt gratis :)

    SvarSlet