mandag den 14. oktober 2013

Krea.....

I morgen skal vi lave denne ↓
Det er lidt sjovt med mig. Jeg kunne altså ikke vente til i morgen og min printer køre ikke fortiden. Hvad gør man så??
Jo, man tegner da bare mønsteret over fra skærmen ;o)
Bærbaren blev lagt med skærmen nederst og firkanten på mønsteret blev målet, så den var 1"x1". Tegne, tegne. Altså det ville blive en stor taske og det var ikke lige det jeg havde lyst til.
På den igen. Mønsteret blev vist i 60%  i stedet for i 100%. Tegne, tegne og YES ligesom jeg gerne ville have den.

2 kommentarer:

  1. Ohh Henriette, du er vidunderlig intet mindre,det billede der kunne jeg godt se for mig.....griner højt

    Dejligt at høre at din mave er ved at være god igen,jeg syns du er vild sej at løbe, lige meget vejret udenfor,godt gået
    .
    Og jeg har ikke glemt dig....:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Hi hi sådan skal det gøres.....

    Jeg har linket til din blog og din DIY med mønt taskerne.
    Jeg har lavet en version med en lang snor, så det bliver en halskæde i stedet.

    SvarSlet