torsdag den 9. januar 2014

Leger....

Nu har sengen fået 2 gang grunder og 2 gange en god fed oliemaling.
Den står bare og tørrer og hærder. Det tager en uges tid, så længe må jeg forsat undværre sengen.
Men heldigvis kan jeg "lege" lidt.
Et godt billede af sengegavlen, papir, blyant, scaner og Corel Paint Shop - så køre det :o)
 Forslag 1
 Forslag 2
 Forslag 3
Forslag 4

Nu har jeg 4 forskellige forslag til Manden. Jeg er ikke den bedste tegner, men ideerne kan jeg da få ned. Heldigvis er Manden god med en blyant, så mon ikke vi kan få finesserne justeret sammen.
Måske bliver det til et helt 5. forslag der kommer på gavlen.

Jeg vil gerne have noget der bryder den store hvide flade, for egentlig er jeg ikke til hvide møbler. Ups, skulle sengen så ikke have været i en anden farve?? Værelset er lille og hvid letter sengen. En farve skulle være lys og så ender vi over i nogle farver jeg ikke bryder mig om.

2 kommentarer:

  1. Din seng bliver SÅ flot :) Jeg er varm på forslag nr. 2, men som du siger, der kan jo let komme et eller flere forslag frem inden du træffer din beslutning.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det godt ud!! Som Helle er jeg også vild ved forslag 2 - dog uden tekst.
    Husk at madrassen og dyner/puder også fylder. Det ville være synd at få skjult den flotte dekoration :-)

    SvarSlet