mandag den 12. maj 2014

En ommer........

Trøjen til Ældste er trævlet op øv øv øv.......
Det gjorde jeg for snart en måned siden og lige siden har jeg "kæmpet" med trøjen, for hvor sjov er det lige at strikke den igen.
Det er min egen fejl, at den skulle trævels op. Jeg kunne bare have kigget ordentligt på strikketøjet og Ældste. Så kunne jeg da godt se at trøjen var for smal........øv øv
Nu er jeg heldigvis snart ved ærmegabene. Jeg strikke både for og bag på en gang. Jeg kunne ikke holde tanken om at strikke først en side, for så at strikke endnu en side - de har jo været strikket en gang før.

Hvor ville jeg gerne strikke noget andet..........men jeg ved at Ældste går og glæder sig til trøjen, så jeg klør på og "kæmper" med min ugidelighed over for denne trøje.

2 kommentarer:

  1. Uha, sådanne trøjer kender jeg alt for godt. Heldigvis er du trods alt kommet langt, og smukt ser det ud

    SvarSlet
  2. Genbrugsstrik er økonomistrik. Og hellere økonomistrikke om igen end lave noget der ikke du'r.
    Ved du jo godt. Jeg synes du er sej, du allerede har gjort fejlen så god igen at du nok næsten snart kan se en ende på det.

    SvarSlet