torsdag den 1. maj 2014

I haven....

Lige pt er jeg meget uden for.
Vil i med rundt i haven?
 Primulaerne står i fuldt flor. De er allevegne i haven.
Stjernemagnolien blomster skønt og
tråd pæonen står med knop.
 Susan magnolien, står på spring.
 Silkepæonerne og bonderoserne nyder, at pilen er væk.
 Rundt om drivhuset har jeg sat nogle af de mange primulaer,
som kom hvor jeg ikke vil have primula.
Nu pynter de her istedet for.
 Aspagersene titter op og der er smagt på.
Mums!!
 Rabarberne er snart klar til at blive høstet.
 Inde i drivhuset pibler det frem.
Salat, pore, basilikum, persille 
 Tomatplanterne er sat.
 Skoleagurker og chili står pænt.
I kassen, som er tom, tror jeg der skal melon i 
eller peberfrugt eller
måske skulle jeg have en kasse mere og få begge dele :o)
 Vores indkørsel ser sådan ud.
Græs, mos og meget mere.
 Nu tager jeg en time adgangen og renser mellem brostenen.
Når jeg engang er færdig kommer indkørselen til at se ud,
som da Manden var færdig med at lægge det.
Hvorlangt er jeg så kommet??
Næsten hen til den lille røde ♥
Jeg skal nok blive færdig med at ligge med r.... op ad i indkørselen.

2 kommentarer:

  1. Hold da op du har lækre sager i din have :) ... Jeg drømmer om grønne asperges ... Må vist afsted til planteskolen :)

    SvarSlet