fredag den 8. august 2014

run run run....

Ros vil jeg give mig selv. Jeg har husket at løbe hele sommeren - for første gang.
Jeg har de andre år holdt sommerferie fra løberiet. Men det er ikke godt - bagefter :o)
I år har jeg prøvet at løbe lige fra morgenstunden - bare lige efter to kopper kaffe og så ud i det skønne vejr.
Det har været rigtig godt. At løbe omkring halv syv, syv. Temperaturen er lige til at løbe i og der er stille rundt omkring. Skønt og dejligt at løbe i.
Men nu banker hverdagen på og det er ikke kun Manden der skal ud af døren.
Drengene begynder så småt i skole og så må jeg lige udskyde mit løben til senere på dagen. Mon ikke også temperaturen snart begynder at være ok om formiddagen til lidt løberi.

Jeg prøver at løbe 3 gange i ugen, hvor jeg helst skal løbe mindst 6 km og helst 8 km eller mere. Så som regel bliver det til 6, 8, 8 km og det er da meget godt - hvis jeg selv må sige det.

Til alle jer der løber, nyd det lige meget hvor langt der løbes - det er sundt for krop og sjæl ♥

1 kommentar:

  1. Hatten af for dig Henriette:)
    Jeg syns det er flot du bliver ved i ferien:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet