tirsdag den 9. september 2014

Skovtur.....

Trøjen til Mandens kollega tager et lille hvil. Kroppen er færdig og det er ærmerne også. Hvorfor hviler den?
Det gør den fordi, det ene ærme er en lille tur hos modtageren - ærmelængden skulle lige tjekkes. Jeg havde ikke lige tænkt over at Manden ikke kom på arbejdspladsen hele denne uge.
Hvad gør man så? Jeg må have noget til hænderne.
Lidt roden rundt og jeg faldt over Annette Danielsens "Skovtur" fra bogen "strik en stund".
Men jeg vil strikke den i Einband, så frem med pindene og en strikkeprøve eller tre.
På en pind 4,5 går det som smurt. Einband er skøn.
Trøjen bliver tynd, men det gør ikke noget. Jeg vil gerne kunne bruge den oven over en t-shirt og bruge den indendørs.
Nu er strikketøjet klar til min lille flyvetur.
Hvor hen?
Til Pisa 
Jep, jeg har et stævnemøde i Pisa i morgen. Nøj hvor jeg glæder mig.

2 kommentarer:

  1. Jeg må altså finde en god opskrift, så jeg kan prøve at strikke i Einband, jeg har hørt så meget godt om det.
    Rigtig god tur til Pisa

    SvarSlet
  2. God tur til Pisa :)
    Din skovtur ser lækker ud.

    SvarSlet