lørdag den 20. december 2014

Til ♥......

Gaven til Manden i år er STOR.
Manden har snakket og snakket om denne stol ↓ Jeg husker ikke hvem der har designet den, så spørg ikke ;o)
Manden har virkelig snakket, så nu for jeg fred. Stolen har Manden købt i Tyskland gennem Lauritz, men jeg har hentet den i Århus og pakket den ind ;o)
Det skulle jo, være hans julegave og julegaver skal pakkes ind og ikke åbnes før d. 24 dec om aften.

Mandens "flotte" stol skal have en pude. Jeg kommer til at kunne lide puden.
Vi gik igang med Corel Paint og tegnede firkanter og firkanter. Der er brugt 17 forskellige farver.
Efter en tur i en smart ting på nettet, 
havde jeg et diagram, som jeg kunne broder efter.

Jeg broder så jeg er helt firkantet. 
Det bliver en skøn pude og den kommer til at pynte stolen.
Næsten 1/4 pude er broderet. 
Jeg nyder helt at broder.

3 kommentarer:

  1. Fed stol og fantastisk pude du lave til den 🙌👏👍🎄

    SvarSlet
  2. Hvor er en en skøn pude, du får lavet - rigtig god ide:-)

    SvarSlet
  3. Han er sen heldig mand, din mand ;)
    WAU, en flot pude du syer.

    SvarSlet