torsdag den 22. januar 2015

Heila Stjørna på tur.....

Heila Stjørna trøjen jeg strikkede til Mandens kollega's søn har gjort lykke. Den blev så populær, at sønnens ven også fik en strik.
Trøjerne tog de to fyre på til et foredrag med Jørgen Skouboe om "Nak og æd".
Jørgen Skouboe spottede straks deres trøjer.
De fik taget et billede, som Jørgen Skouboe sendte til Nikolaj Kirk.

Det er bare dejligt at ens håndværk bliver værdsat ♥

Trøjen jeg strikkede kan næsten ikke ses på billedet, da den unge Mand havde taget en "skjorte" over.

4 kommentarer:

  1. Det var da sjovt... Min søn ønsker sig netop den trøje. Dog har jeg ikke kunnet finde en opskrift, kun lidt fotos.. Har du købt opskrift, hvor?
    Jeg tænker den skal strikkes i Lettlopi, hvad har du brugt.
    Mvh. Hanne

    SvarSlet
  2. Det er en dejlig historie. Men den trøje er nu også vældig flot,

    SvarSlet
  3. Jeg har ikke købt opskrift og garn til trøjen. Men jeg tror den er købt hos Traditionelstrik.dk og garnet der følger med er Pura Lana fra Gepard, som er økologisk uld. Rigtig lækkert.

    SvarSlet
  4. Åhh hvor dejligt Henriette....det er SÅ skønt når ens håndværk bliver værdsat...og det om nogen fortjener du :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet