mandag den 26. marts 2012

Forår............

I dag har jeg følesen af at være kørt over af en damptromle ;o)

Weekenden har budt på skønt vejr - rigtig dejligt vejr. Så dejligt at jakken/trøjen har været smidt ♥

Lørdag var jeg lige en smut ind til Løberen i Århus. Mine løbesko skulle skiftes ud. De gloede noget på min gamle sko. Hvor gamle er de?  Tja, jeg købte dem i foråret 2009.
De løbesko er døde! Du skal have nogle nye! Ja, derfor var jeg der jo :o)
Det sidste halve år, mest sidste 3 mdr., har jeg døjet med venstre ben, venstre side af lænden. Måske jeg skulle have skiftet skoene noget før - FOR
hold da op jeg løb ikke særlig lige i mine gamle sko. Nu har jeg "fået" nogle nye og jeg har været ud og løbe i dem. Skøn, dog kunne jeg mærke både ben og lænd efter turen. Nu skal hele kadavaret rettes op igen.

Lørdag og søndag var vi i haven - selvfølgelig ♥
Der er ikke sat noget i drivhuset endnu og dog. Jeg har sået lidt kanelbasilikum, basilikum, hovedsalat og rød hovedsalat. Næste weekend skal jeg have købt nogle kapilærkasser og plantesække. Jeg har bestilt nogle pynte rammer til kapilærkasserne hos min handyman - dem glæder jeg mig til.
I haven har vi et stor piletræ. Jeg tror det har været skåret ned engang, for så at skyde igen. Vi har boet her i 12 år og det har bare vokset og vokset. Hvert år har vi skåret det ind. I år er der så blevet taget 3-4 stammer. Manden med motorsaven og mig som hans "lille hjælper". Stammerne kom ned. Mens manden klippede grene fra og savede de større til brændestykker, stod jeg og stoppede den ene pile gren ned i kompostkværnen.
Vi kunne bare klø på, for ældste skulle lave aftensmaden. Da vi så endelig var færdig og kunne vende os om og nyde resultatet - ja så var det skønt der ikke lå en stor dynge grene, som skulle ordnes. Alt var væk, det eneste der mangler nu er at kløve de største stykker og få det stablet.

Da vi krøb i seng i går, blev vi enige om at vi var i dårlig haveform.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar