tirsdag den 19. november 2013

Gevinsten er sendt...

Mette, som vandt min give away valgte at få en to-i-en taske.
 Det syede jeg selvfølgelig til hende.
Den ene side er småt ternet i sort og hvid, med et lille refleks mærke i siden.
Det er jo mørke tider ;o)
 Når tasken vendes er den rød og hvid, her er der også et lille refleks mærke.
Jeg kom så lige til at sy en lille ekstra ting til Mette.
Hun fik også en lille taske, som lige kan indeholde pung og mobil.
Da jeg havde klippet stof til denne sort blomstrende taske, kunne jeg lige så godt få den syet i samme ombæring.
Den skal jeg nok finde noget at bruge til.

2 kommentarer:

  1. Endnu engang tusind tak fordi du tak mig. Jeg er så vild med tasken og den er allerede blevet brugt :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare soede.

    SvarSlet